انواع نور سقف کاذب برای خانه شما

وقتی نوبت به طراحی خانه از ابتدا می رسد یا فقط برنامه ریزی برای تعمیرات اساسی به وجود می آید، یک چیز وجود دارد که به سادگی نمی توانید آن را نادیده بگیرید، چراغ ها. شما می‌توانید رنگ دیوار را درست انجام دهید، مبلمان می‌تواند عالی به نظر برسد، سقف کاذب می‌تواند بزرگ به نظر برسد و کف‌پوش مرمر می‌تواند عالی باشد. اما حرف ما را قبول کنید اگر نوع مناسبی از چراغ ها را برای خانه خود نصب نکنید، همه اینها توجه کسی را جلب نخواهد کرد. برای اینکه خانه خود را زیباتر جلوه دهید، به چراغ هایی نیاز دارید که به طور موثر و کارآمدی به فضای شما گرما یا برجسته کنند.

ما تمام گزینه‌های ترجیحی را فهرست کرده‌ایم تا انتخاب شما بدون دردسر باشد.

با سایت ایران کناف همراه باشید.

انواع نور سقف کاذب برای خانه
انواع نور سقف کاذب برای خانه

انواع نور سقف کاذب

چراغ های لوله ای کاملاً قابل اعتماد نیستند. این روزها چراغ های سقف کاذب در خانه های مدرن نصب می شوند. انواع نورهای سقف کاذب بیشماری وجود دارد و به دلیل سهولت در استفاده و به دلیل اینکه فضای زیادی را اشغال نمی کنند ترجیح داده می شوند.

سقف کاذب، لایه ای از عظمت و پیچیدگی را به فضای شما می بخشد. سقف های کاذب برای گنجاندن در طراحی اتاق نشیمن و اتاق خواب شما عالی هستند. با این حال، لازم است نوع مناسبی از چراغ ها را انتخاب کنید که به خوبی با سقف کاذب جفت شوند. با در نظر گرفتن دینامیک فضایی، اندازه و موضوع خانه خود، می توانید چراغ های سقف کاذب مناسب را از طیف گسترده ای انتخاب کنید.

نگهداری چراغ های سقف کاذب بسیار آسان است و هاله ای گرم و مبهم ایجاد می کند. بنابراین جای تعجب نیست که صاحبان خانه های مدرن ترجیح می دهند به سراغ چراغ های سقف کاذب بروند. آنها کاملاً در خانه های سنتی، مینیمال یا معاصر قرار می گیرند و در هر جایی که نصب می شوند یکپارچگی را تداعی می کنند.

مهمتر از همه، چراغ های سقف کاذب به ایجاد حال و هوای مناسب کمک می کنند. شما می توانید حس خانه خود را کاملا متحول کنید، همه اینها به لطف چراغ های سقف کاذب است.

1. چراغ های سقفی کاذب LED توکار

چراغ های سقفی کاذب LED توکار
چراغ های سقفی کاذب LED توکار

حتماً چراغ‌های فرورفته را در خانه‌های مختلف دیده‌اید. در واقع، آنها بسیار کارآمد و آسان برای دسترسی هستند. می توانید به راحتی از آنها با سقف کاذب خود استفاده کنید. آنها همچنین بسیار مقرون به صرفه هستند. این چراغ‌ها به برجسته کردن بخش‌های مختلف اتاق کمک می‌کنند. آنها یک نورافکن خوب برای لوازم جانبی ارزشمند، ظروف و حتی دیوارها ایجاد می کنند. مطلب مرتبط: مزایای نصب سقف کاذب

2. چراغ های سقفی کاذب یارو

چراغ های سقفی کاذب یارو
چراغ های سقفی کاذب یارو

همیشه نور ملایم  را دوست داشته اید؟ نورپردازی یارو به شما کمک می کند تا فضای خود را آنطور که دوست دارید طراحی کنید. شما می توانید این چراغ ها را به راحتی با لامپ های کف یا سقف های کاذب خود ادغام کنید. بهترین چیز در مورد نورپردازی یارو این است که آنها بخش های کلیدی را به خوبی تقویت و برجسته می کنند. در مجموع، چراغ های ساحلی ظاهری شیک به خانه شما می بخشند، درست همانطور که همیشه آرزویش را داشتید.

3. چراغ های سقف کاذب نصب شده

چراغ های سقف کاذب نصب شده
چراغ های سقف کاذب نصب شده

مواجهه با چالش های فضا؟ بدون زحمت با نصب چراغ های نصب شده آنها را شکست دهید. این چراغ ها مخصوص حمام ها و فضاهایی با سقف کم ساخته شده اند. اگر می خواهید نور به طور یکنواخت در فضای شما پخش شود، چراغ های نصب شده خوب هستند. اغلب به دلیل محدودیت فضا نمی توان چراغ های آویز نصب کرد. در چنین مواردی، می‌توانید با چراغ‌های نصب‌شده جلو بروید، زیرا آن‌ها حتی در مناطق تنگ به خوبی جا می‌شوند. آنها همچنین به دلیل قیمت مقرون به صرفه آنها ترجیح داده می شوند و در بافت ها، اندازه ها و اشکال مختلف موجود هستند. این مطلب را مطالعه کنید: چرا طراحی سقف کاذب در خانه مهم است؟

4. چراغ های سقف کاذب پانلی

چراغ های سقفی کاذب پانلی
چراغ های سقفی کاذب پانلی

نور خورشید خود را با چراغ های پانل ایجاد کنید. اگر عاشق داشتن رعد و برق منسجم در سراسر خانه خود هستید، ما به شما چراغ های تابلویی را توصیه می کنیم. این چراغ‌ها نه تنها حسی جامع و گرم به خانه شما می‌بخشند، بلکه به زیبایی در سقف کاذب نیز قرار می‌گیرند. مهمتر از همه، نصب آنها بسیار آسان است، تعمیر و نگهداری کمی دارند و راه حل مقرون به صرفه ای با نور پس زمینه ارائه می دهند. مطلب مرتبط: ایده های خلاقانه طراحی سقف کاذب

iranknauf.com | ایران کناف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب دیگر…

Call Now Button