معرفی کناف گچ شرکت Knauf

سیستم هایی برای ساخت دیوارهای پیش ساخته خشک، کف و گچ، و همچنین نما

تعریف گچ کناف از زبان شرکت کناف: کناف گیپس مترادف با نوآوری و سیستم های هماهنگ در زمینه گچ است. پایداری برای ما اولویت اصلی است و ما مسئولیت خود را بسیار جدی می‌پذیریم: راه‌حل‌های ما برای ساخت دیوارهای پیش ساخته خشک، گچ‌ها و نماها و همچنین سیستم‌های کف اقتصادی و کارآمد هستند و ساخت‌وساز را پایدارتر می‌کنند.

راه کارهای بصرفه و با کیفیت، همه در زیر یک سقف

گچ یک ماده خام پایدار است که اجازه می دهد تا سخت ترین الزامات ساختمانی برآورده شود. مجموعه محصولات گسترده و راه حل های سیستمی ارائه شده توسط شرکت کناف، متنوع ترین و پیچیده ترین خواسته ها را برای طراحی، ایمنی و انعطاف پذیری برآورده می کند.

کناف مترادف با راه حل های کارآمد و حرفه ای است که نیازهای متخصصان مصالح ساختمانی، پیمانکاران متخصص و معماران را برآورده می کند. ما محصولات و سیستم ها را از یک منبع معتبر ارائه می کنیم تا طیف وسیعی از نیازها را برآورده کنیم:

  • عایق صوتی که فراتر از حد معمول است.
  • حفاظت در برابر آتش که دقیق ترین الزامات ساخت و ساز و قانونی را برآورده می کند.
  • آکوستیک برای اجرای کامل مفاهیم آکوستیک پیشرفته.
  • بهره وری انرژی به لطف راه حل های پایدار که ارزش ساختمانی بالا و کیفیت زندگی بهتر را ارائه می دهد.
  • طراحی متناسب با همه الزامات، خواه اتمسفریک، هارمونیک یا زیبایی نما.
  • کنترل دما برای آسایش بهینه در داخل ساختمان
  • ایمنی در زمینه حفاظت در برابر تشعشع و سرقت و همچنین مقاومت در برابر گلوله و ایمنی در برابر ضربه.

راه‌حل‌های سیستم کناف را می‌توان به‌صورت جداگانه و منعطف با نیازهای مشتریان ما در سطح شرکت، در گروه ایران کناف تطبیق داد.

مصالح ساختمانی با کیفیت بالا و طول عمر بالا

پروژه‌هایی در زمینه‌های گچ و نما، سیستم‌های کف، سقف یا دیوارها – نتایج بهینه با صفحات گچی و سایر محصولات برند کناف تضمین می‌شود.

ما راه‌حل‌های ساختمانی مدرن را در زمینه‌های زیر ارائه می‌کنیم:

• پوشش ساختمان

• ساخت چوب

• مفاهیم اتاق در اتاق

• ساخت و ساز سبک فولادی

• ساخت و ساز مسکونی

• راه حل‌ها برای اتاق مرطوب

کناف، سیستم‌ها و محصولات سفارشی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌کند. حتی فراتر از راه حل های استاندارد قابل اعتماد.

همچنین نوآوری های کاربردی شرکت کناف را مطالعه کنید.

تلفیق پایداری و اقتصاد

ما به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه سیستم‌های ساختمانی، در فناوری‌های تولید مقاوم در برابر آینده سرمایه‌گذاری می‌کنیم و از نوآوری حمایت می‌کنیم. ما بی وقفه روی ساخت و ساز اقتصادی تر و پایدارتر کار می کنیم.

مسئولیت خود را در قبال طبیعت چه در حین استخراج مواد اولیه و چه پس از آن جدی می گیریم. تمام مناطق مورد استفاده برای استخراج گچ متعاقباً دوباره به صورت طبیعی بازگردانی می شوند یا راه کارهایی به زمین های بازکشت ارائه می شوند.   (کناف | KNAUF)

محصولات گچی کناف

سقف های کاذب آکوستیک کناف

ما طیف وسیعی از سیستم های پیش ساخته گچی سقف را ارائه می دهیم که شامل محصولات جداشدنی و غیرقابل جداسازی می شود. از کاشی های سقفی مشبک سنتی گرفته تا پیش ساخته ها و گچ تخته های سوراخ دار بدون درز. سقف های ما عملکرد آکوستیک بی نظیر و انعطاف پذیری در طراحی را ارائه می دهند. مقاله سقف کاذب کناف را نیز مطالعه بفرمایید.

پانل های سقفی قابل جدا شدن ما به راحتی نصب می شوند و دارای خواص صوتی عالی هستند. این پانل ها برای نصب در جاهایی که برای خدمات نیاز به دسترسی است ایده آل هستند. پنل های گچی کناف ویژگی های آکوستیک و مقاوم در برابر آتش را ارائه می دهند، در حالی که با انتخاب گسترده ای از انواع سوراخ، ظاهری یکپارچه ایجاد می کنند.

سقف های آکوستیک
سقف های آکوستیک
پنل گچی پیش ساخته و لوازم جانبی
پنل گچی پیش ساخته و لوازم جانبی

پنل گچی پیش ساخته و لوازم جانبی

ما پنل های گچی پیش ساخته استاندارد و با کارایی بالا را در طیف وسیعی از اندازه ها برای برآورده کردن تمام الزامات اولیه کار با پیش ساخته ها را ارائه می دهیم. برای دریافت گارانتی عملکرد سیستم های کناف، همراه با ترکیبات اتصال دهنده کناف، از پرداخت ها، تثبیت کننده ها، چسب مخصوص پنل گچ و سیستم های فلزی استفاده کنید.

علاوه بر پنل پیش ساخته گچی و پرداخت-فلز، ما طیف کاملی از لوازم جانبی دیوار کاذب را برای تکمیل پروژه های شما با بالاترین استاندارد ارائه می دهیم. اینها شامل محصولات و نوارهای اتصال، اتصالات، لوازم جانبی و اجزای فلزی است.

مقاطع فلزی دیوار پیش ساخته (دیوار کاذب)

راه کار های فلزی کناف با ترکیب حداکثر کارایی با حداقل سر و صدا، به راحتی در هر فضای داخلی نصب می شوند. آنها با استفاده از فولاد با کیفیت بالا تولید می شوند و در طیف گسترده ای از اندازه ها موجود هستند.

ما مقاطع فلزی (رابط ها و پروفیل ها) برای استفاده در سقف های MF، پارتیشن ها، دیوارهای شفت، پوشش های دیوار و موارد دیگر داریم. در سایت ایران کناف مقاله ای برای آشنایی با تاریخچه شرکت کناف منتشر کرده ایم، خواندن آن شاید برایتان جالب باشد.

مقاطع فلزی دیوار کاذب پیش ساخته
مقاطع فلزی دیوار کاذب پیش ساخته
نمای ساختمان با کناف
نمای ساختمان با کناف

نمای بیرونی (محصولات نمای کناف)

محصولات بیرونی ما برای استفاده در هنگام ساخت ساختمان ها به طور موثری سریع هستند. آنها شامل رندرها، قاب های فولادی جامد و لوازم جانبی و تخته های روکش خارجی، به عنوان مثال، بادگیر کناف است.

Knauf Windliner با کارایی بالا پوشش ساختمان را مهر و موم می کند به این معنی که کارهای داخلی می توانند به سرعت انجام شوند.

رندرهای اکسترنال کناف شامل مجموعه ای از محصولات آماده مخلوط و پودری است که در سیستم های مختلف برای تکمیل نمای خارجی استفاده می شود. از سیستم رندر خراش مقرون به صرفه گرفته تا سیستم عایق دولایه یا دیوار خارجی، ما می توانیم برای هر پروژه ساختمانی و هر بودجه ای راه حلی ارائه دهیم.

 

راه حل های نهایی (فینیشینگ کناف)

ما محصولات گچ و اتصالات آماده را ارائه می دهیم تا به تکمیل صد در صدی بر روی دیوارهای داخلی برسیم.

گچ های ما به طور خاص برای استفاده از آخرین تکنیک های اسپری و استفاده دستی ساخته شده اند.

روکش های Knauf Readymix یک جایگزین مستقیم بسیار کارآمد برای گچ سنتی جهت تکمیل دیوارها و سقف ها هستند. از آنجایی که کمتر مستعد تراشه و ترک هستند، پرداختی با کیفیت عالی ارائه می دهند و برای کاربرد ماشینی به طور هدفمند طراحی شده اند. 

 

راه حل های نهایی
راه حل های نهایی
کفپوش کناف
کفپوش کناف

کفپوش کناف

طیف گسترده ای از پانل های کف پوش پیش ساخته (کف پوش خشک) کناف تقریباً برای هر طبقه و از جمله کاربردهای توخالی و برجسته راه حلی ارائه می دهد.

اینها عبارتند از Knauf GIFAfloor و Knauf Brio که نصب آنها راحت تر از سیستم های اسکری مرطوب معمولی است.

کناف همچنین طیف وسیعی از لوازم جانبی را برای به حداکثر رساندن عملکرد سیستم کفپوش تولید و طراحی کرده است. پیشنهاد میشود پروژه ها و نمونه کارهای ایران کناف را مشاهده کنید.

AQUAPANEL®

مجموعه Knauf AQUAPANEL® به شما اجازه می دهد تا راه حل های قوی برای مناطقی با رطوبت و جریان آب بالا ایجاد کنید، به عنوان مثال آشپزخانه، حمام، سونا، استخر و اسپا.

Knauf AQUAPANEL® Outdoor و Knauf AQUAPANEL® Indoor، تخته‌های پیش ساخته سیمانی هستند که به‌طور خاص به‌عنوان حامل رنگ در دیوارها و زیرکاری خارجی و به‌عنوان پشتیبان کاشی برای دیوارهای داخلی در مناطق مرطوب طراحی شده‌اند. طیف گسترده ای از محصولات جانبی، اتصال و تکمیل این سیستم ها با کارایی بالا کاملاً تضمین شده را تکمیل می کند.

blank
AQUAPANEL®

iranknauf.com | ایران کناف

منبع تصاویر: knauf.co.uk  /  Knauf.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب دیگر…

Call Now Button